ZWIFT-Triathlon Blog

ZWIFT Japan Group Ride LeaderのIWABUCHIです。インドアトレーニングアプリ・ZWIFTを通して、世界戦を目指すトライアスロン・ZWIFTを基本としたブログです。

レースは楽しく、ライドも楽しく👍

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

今朝も、レースにライドに合計130km程のZwift を楽しみました🤗
昨夜は、今後のスケジュール作成のために夜更かし(21時笑)してしまったので寝坊してしまいました(T . T)

①ZZRC グループライド

Jason Masterman,久しぶりでしたね😏ありがとうございました👍

②3R Flat Race 🥈
Course-Tick Tock 2laps
異常Powerなライダー達に引き摺り回され、足が崩壊しかけましたが、なんとか先頭に残り、2位ゲット!




 
③3R Flat Race 20位(T . T)
course-London Classique 5laps
一つ前のレースで足は終わっていました🤣
先頭集団についていくだけで終わりました、、、


④3R Hilly Race - DNF
学習しない私、もう一つレースに挑みましたが、スタートで失敗し頑張って追ってみるもズルズル後退していきました。
明日もあるので、グループライドへきり変えました^^

⑤3R Endurance Ride
いつの間にか、Bryce君の日本語講座を開いてしまいました🤣

今朝もたっぷりZwift に浸かって楽しみました👍

明日は金曜恒例のBase Rideです!

皆さんのご参加をお待ちしております!

 

ブログランキングに参加しております!
下記バナークリックで応援よろしくお願いします!
I participate in blog ranking!
Thank you for your support by clicking the banner below!

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

ーーーーーーーーーー


This morning I also enjoyed the Zwift, racing and riding for a total of about 130km 🤗

I stayed up late last night (21:00) to make a schedule for the future, so I overslept (T . T)



(1) ZZRC Group Ride

Jason Masterman,It's been a while since I've seen you 😏Thank you 👍



(2) 3R Flat Race 🥈

Course-Tick Tock 2laps

I was being dragged around by a bunch of abnormally powerful riders and my legs almost collapsed, but I managed to stay at the front and get 2nd place!


 

 
(3)3R Flat Race 20th (T . T)

course-London Classique 5laps

One race ago my legs were done 🤣

I just had to keep up with the leaders...



(4) 3R Hilly Race - DNF

I didn't learn, so I tried one more race, but I failed at the start, and I tried my best to follow him, but he kept falling back.

There is another one tomorrow, so I changed it to a group ride^^



(5) 3R Endurance Ride

Before I knew it, I held Bryce's Japanese class 🤣


I enjoyed soaking in Zwift plenty this morning too 👍



Tomorrow is Friday's annual Base Ride!



We're looking forward to seeing you there!


ブログランキングに参加しております!
下記バナークリックで応援よろしくお願いします!
I participate in blog ranking!
Thank you for your support by clicking the banner below!

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

______________________________________________