ZWIFT-Triathlon Blog

ZWIFT Japan Group Ride LeaderのIWABUCHIです。インドアトレーニングアプリ・ZWIFTを通して、世界戦を目指すトライアスロン・ZWIFTを基本としたブログです。

5年前との比較-🚴‍♀️

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

息子の5年前の写真を秋田市のSさんから頂きました📸

とても懐かしく感じ、そして、この前のヒルクライムと比較して、この5年でこんなに成長したんだなぁと、私は嬉しく感じました🤗

その写真がこれです!

5年前も、もちろんScottです👍
この頃の息子は、私の自転車に興味を示し、見るたびに、『乗りたい!』と言っていました^^
自転車乗りのパパは誰しもやったことのある写真!?笑

私の自転車では、息子はまだ足が届きませんが、この5年で24インチに乗れるようになるんですねぇ。
 

 
今日もcyclingしたいと言っている息子くん。
さて、どこ行こうかな^^
 

ブログランキングに参加しております!
下記バナークリックで応援よろしくお願いします!
I participate in blog ranking!
Thank you for your support by clicking the banner below!

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

ーーーーーーーー

I received a picture of my son 5 years ago from Mr. S in Akita City.

I felt very nostalgic, and I was glad that my son had grown so much in the last 5 years compared to the last hill climb.

This is the picture!

Five years ago, of course, Scott.
Son showed interest in my Bike and every time he saw, "I want to ride!" ^^

My son hasn't been able to reach my bicycle yet, but in the last five years he will be able to ride 24 inches.



My son wants to cycling again today.
Well, where are we going ^^

ー ー ー ー ー ー

ブログランキングに参加しております!
下記バナークリックで応援よろしくお願いします!
I participate in blog ranking!
Thank you for your support by clicking the banner below!

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ