ZWIFT-Triathlon Blog

ZWIFT Japan Group Ride LeaderのIWABUCHIです。インドアトレーニングアプリ・ZWIFTを通して、世界戦を目指すトライアスロン・ZWIFTを基本としたブログです。

JZMR 19位‼️hardすぎた、、💦

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

今朝のレース結果は、19位に終わりました😢

レース動画は、こちらから⬇️
https://youtu.be/NiJ7pqVp7ks

今日のコースは、非常にhardでした。
と言っても、私がコースセットしたいるのですが😂

Bigger Loop 40.0kmは、
1)Fuego Flat
2)Epic KOM
3)Jungle circuit

2)は20分くらいの登り坂、3)も坂道です。
セッティングしている時からhardなレースになることは容易に想像できました、、、

案の定、、、
約190名のスタートから、1)で50名程度に絞られ、(2)Epicの序盤で一気にセレクションがかかりました😱


私もセレクションにかけられた1人で、25位くらいで先頭は遥か彼方へ行ってしまいました^^;
チームメイトと共に4.5〜5w/kgで登り切りました。

その後、下りの区間で十分に休憩して、最後のジャングルはMTBに乗り換えてゴール‼️


先頭とは約1分の差でした。
敗因は、10分程の5w/kgに耐えられない。いや、今日の先頭は6w/kgで登っていた😱

まだまだ強くならないといけませんね😁

沢山のご参加ありがとうございました😊

さて、今夜は新しいイベント、JETT Enjoy Home Rideが始まります‼️
日本時間で19:00スタートです!
よろしくお願いします!

Ride On!!



I finished 19th in this morning's race results 😢



Check out the race video here ⬇️

https://youtu.be/NiJ7pqVp7ks



Today's course was very HARD.

That being said, I'm setting the course 😂



The Bigger Loop 40.0km is a

1) Fuego Flat

2) Epic KOM.

3) Jungle circuit



2) is a 20-minute uphill, and 3) is also a slope.

I could easily imagine that it would be a hard race when I was setting it up...



Sure enough...

We started with about 190 people, and then we got down to about 50 after 1) and 2) at the beginning of Epic, we were selected at once!



I was one of the selected climbers and was about 25th and far away from the leader^^;

My teammates and I climbed with 4.5 to 5w/kg.



After that, take a break at the downhill section and switch to MTB at the end of the jungle.



I was about a minute behind the leader.

The downside is that I can't stand the 5w/kg for about 10 minutes. No, today's leader was climbing at 6w/kg 😱



I still need to get stronger 😁



Thank you so much for attending 😊.



Tonight is the start of the new 'JETT Enjoy Home Ride'‼️

That's a 19:00 start in Japan time!
(JST(UTC+9)7:00pm)

I'm looking forward to it!



Ride On!