ZWIFT-Triathlon Blog

ZWIFT Japan Group Ride LeaderのIWABUCHIです。インドアトレーニングアプリ・ZWIFTを通して、世界戦を目指すトライアスロン・ZWIFTを基本としたブログです。

よし!優勝🏆zwift Race🚴‍♂️

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

今朝も安定のZWIFTトレーニングをしました👍
今日のトレーニングの最後に出たレースは、
3R Jungle Circuit Hilly Race🚴‍♀️
参加者数191名😲
course-Jungle Circuit 3laps

スタートダッシュで50〜60人が第一集団となり、Jungleのゲートをくぐりました。
しかし、この後、カナダ🇨🇦のLucさんの引きで先頭は7名に激減!
 

 
Lucさん強すぎる!
私は、彼の後ろに食らいつくのが精一杯でした💦
登り坂は、4.7〜6w/kgで推移し、下りで私はしっかり休む!この繰り返しでした。
仕掛けたかったのですが、我慢我慢^^;




Lucさんの引きに耐えられたのは最終的には4名でした!
チームメイトのkさんも一緒だったので頑張れました☺️

最後はタイミングを見計らって〜
スプリント〜‼️
11.7w/kg*15秒でしたが、なんとか優勝🏆

しっかり、JungleのJerseyもゲットしました👍

明日は金曜恒例ベースライド!
よろしくお願いします👍

Ride On!

ブログランキングに参加しております!
下記バナークリックで応援よろしくお願いします!
I participate in blog ranking!
Thank you for your support by clicking the banner below!

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

ーーーーーーー


I did a steady ZWIFT workout this morning too 👍

The race that came out at the end of today's training was...

3R Jungle Circuit Hilly Race🚴!

Number of participants - 191 😲

Course-Jungle Circuit 3laps


In the starting dash, the first group of 50-60 people made up the first group and went through the gates of the Jungle.

However, after this, the leader was drawn by Luc from Canada 🇨🇦, and the number of participants was drastically reduced to 7!

Mr. Luc is too strong!

I couldn't ride in front of him💦

The climbs stay at 4.7 to 6w/kg, and on the descents I rest well! It was a repetition of this.

I wanted to make a move, but I had to put up with it^^;

In the end, there were only four people who were able to withstand Luc's pull!

My teammate K was with me, so I was able to work hard ☺️



In the end, I just had to find the right moment.

Sprint!

I was 11.7w/kg*15 seconds but managed to win the race.



I also got a Jersey of the Jungle 👍👍.



Tomorrow is Friday's annual base ride!

Thank you very much for taking care of me 👍



Ride On!


ブログランキングに参加しております!
下記バナークリックで応援よろしくお願いします!
I participate in blog ranking!
Thank you for your support by clicking the banner below!

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ