ZWIFT-Triathlon Blog

ZWIFT Japan Group Ride LeaderのIWABUCHIです。インドアトレーニングアプリ・ZWIFTを通して、世界戦を目指すトライアスロン・ZWIFTを基本としたブログです。

週初めのグループライド👍

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

✏️Monday Morning Ride 2.5〜3.0w
Tick Tock 50mins/参加者数:129
GMT 26.Jan.pm8:55/JST 27.Jan.am5:55

週初めのGroup Ride !コースはGroupingがしやすいFlatな’Tick Tock’!

Tick Tockは砂漠でスタートして、Zwiftの中でも最もFlatなFuego Flatを進み、Titan Groveを横目に見ながら、Ocean Tunnel、そして砂漠へ戻ってきます。

Titan Groveへの入口手前の坂道がこのコースでのGroupingにおける注意すべきポイントでした。パワー差によりグループが伸びてしまうと、直後に控えている下り坂でグループが千切れてしまうからです。
そのため、上り坂の区間では私はFence Onにして登りました。参加者全員がしっかりパワーコントロールしていただいたので、Groupはまとまっておりました。

また、Sprint区間は毎周回ーON!!


👑27:72-Nagao!!
素晴らしいタイムです!
Sprintの直後のRegroupへの対応もありがとうございました。

ライド中は、昨日のハードなRace&Rideが話題になりましたね😏

今日も素晴らしいGroup Rideとなりました!ありがとうございました!

今日は、イベント終了後のextra lap riderが多数いらっしょいました^^

私は41kmまで👍

お疲れ様でした!

Ride On!

ーーーーーー


✏️Monday Morning Ride 2.5〜3.0w
  Tick ​​Tock 50mins / Participants: 129
  GMT 26.Jan.pm8: 55 / JST 27.Jan.am5: 55

 

  At the beginning of the week, the Group Ride! Course is a flat 'Tick Tock' that makes grouping easy!
 
  Tick ​​Tock starts in the desert, follows the Flatest Fuego Flat in Zwift, looks back at the Titan Grove, returns to the Ocean Tunnel and back to the desert.

  The slope before the entrance to Titan Grove was a point to note when grouping on this course.If the group grows due to the power difference, the group breaks down on the downhill that is coming soon.
  Therefore, I went uphill with Fence On.The group was organized because all the participants had good power control.
 
 

  In addition, every lap-Sprint section is ON!!

 
  👑27: 72-Nagao !!
  Great time!
  Thank you for supporting Regroup right after Sprint.

  During the ride, yesterday's hard Race & Ride became a hot topic.👍

  It was a wonderful Group Ride today! Thank you very much!

  Today, there were many extra lap riders after the event ^^
 
  I was up to 41km

  Thank you for your hard work!

  Ride On!

  ----