ZWIFT-Triathlon Blog

ZWIFT Japan Group Ride LeaderのIWABUCHIです。インドアトレーニングアプリ・ZWIFTを通して、世界戦を目指すトライアスロン・ZWIFTを基本としたブログです。

週のスタート、Monday Morning Ride👍👍

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

週初めのGroup Ride !今日のコースは、Magnificent 8 ! このルートはJapan Rideでは初めて使用しました。

参加者数91名、ありがとうございました😊
コースレイアウトは下記の通りです。

===================
Start at Flat Route

  • Volcano Flat Reverse
  • Zwift KOM Reverse
  • Tick Tock

28km/lap
===================

Zwift KOMは最後の200mのみFREEにして、すぐにRegroupできるようにしました。その200mでは多くのライダーが右サイドバーの数字を赤くしてスプリントしていました。Regroupは砂漠に入るためのwood Bridgeの上で完了しました。素晴らしい早さでした。
さらに、すぐに砂漠ルートのSprint!

Fuego Flat Sprint !
👑29.7 - Ole Petter
このSprint直後のRegroupはいつもの通りとても早かったです!ご協力ありがとうございました!
Sprint後はFlatなルートなのでリラックスしてライドができましたね。
今日も素晴らしいGroup Rideとなりました!ありがとうございました!

Ride On!


私は50kmまでゆったりとクールダウン^^👍

ーーーーーーーーーーーー


Group Ride at the beginning of the week! Today's course is Magnificent 8! This route was used for the first time in Japan Ride.

Thank you for attending 91 participants.
The course layout is as follows.

===================
Start at Flat Route
-Volcano Flat Reverse
-Zwift KOM Reverse
-Tick Tock
28km / lap
===================

Zwift KOM has made the last 200m FREE so that it can be regrouped immediately. At that 200m, many riders sprinted with red numbers on the right sidebar. Regroup has been completed on the Wood Bridge to enter the desert. It was great speed.
In addition, Sprint on the desert route soon!

Fuego Flat Sprint!
👑29.7-Ole Petter

Regroup right after this Sprint was very fast as usual! Thank you for your cooperation!
After Sprint, it was a flat route so you could relax and ride.
It was a wonderful Group Ride today! Thank you very much!

Ride On!


I cool down slowly to 50km ^^ 👍

--------------