ZWIFT-Triathlon Blog

ZWIFT Japan Group Ride LeaderのIWABUCHIです。インドアトレーニングアプリ・ZWIFTを通して、世界戦を目指すトライアスロン・ZWIFTを基本としたブログです。

London Pretzel Ride ❌ 100km🚴‍♀️

にほんブログ村 その他スポーツブログ トライアスロンへ
にほんブログ村 自転車ブログへ

本日も沢山のご参加をありがとうございました!

今日のコースは55km/lapのうち、前半はフラットで後半に7〜9分の登り坂がありました。
コースの名前は、London Pretzel 👍
プレッツェル🥨を描くように、ライドするからこの名前なのかな^^
コース詳細は以下のとおりです。

======================
Start

  • Greater London Flat Reverse
  • London Classique Rev.
  • Greater London Flat
  • point of start
  • Fox Hill
  • London classique
  • Box Hill

—Fin.
Distance: 55.6km (34.5 miles)/lap
Elevation Gain: 531m (1742′)/lap
======================

スタートからグループはまとまっており、Leader、sweeperの仕事はほとんどありませんでした👍

登り坂を終えて降り始める時が、グループが伸びてバラバラになりやすいので一番注意が必要です。
今日は、そのタイミングで、フロントライダーに2.0w/kgにしてもらい、後方ライダーにはプッシュしてもらいました。
また、Box Hillと2回目のFox Hill、そしてSprint はFree Ride としました。
皆さん、だいぶ距離を乗っているのに素晴らしいClimb でした。


各KOMの後のRegroupはとてもスムーズでした!ありがとうございました。

最後の2kmはFree Ride !
ちょうどSprint区間と一緒にスタートしました!

🏆L.B
🥈K.Y
🥉R.T
4th M.Ku
5th T.O
6th M.H
7th A.E
8th I.K
9th T,Y
10th#.

なかなかハードなコースでしたね。
大変お疲れ様でした!

来週もお楽しみに〜!

Ride on !

ーーーーーーーーーー


Thank you very much for your participation today!

Today's course was 55km / lap, the first half was flat and the second half had an uphill slope of 7-9 minutes.
The course is named London Pretzel 👍
I guess this name is because I ride like a pretzel ^ ^
The course details are as follows.

======================
Start
-Greater London Flat Reverse
-London Classique Rev.
-Greater London Flat
-point of start
-Fox Hill
-London classique
-Box Hill
—Fin.
Distance: 55.6km (34.5 miles) / lap
Elevation Gain: 531m (1742 ′) / lap
======================

From the start, the group was organized and there was little work for Leader and sweeper.

The most important thing to note is that when you finish a climb and start descending, the group tends to grow apart.
Today, at that time, I had the front rider push 2.0w / kg and the rear rider pushed.
Box Hill, the second Fox Hill, and Sprint are now Free Ride.
Everyone was a great Climb for a long distance.


Regroup after each KOM was very smooth! Thank you very much.

The last 2km is Free Ride!
Just started with Sprint section!

🏆L.B
🥈K.Y
🥉R.T
4th M. Ku
5th T.O
6th M.H
7th A.E
8th I.K
9th T, Y
10th #.

It was a very hard course.
Thank you very much!

Look forward to next week too!

Ride on!